יום שבת, 31 בדצמבר 2011

דושבאגים, הם בכל מקום


לאחרונה אפילו גלעד שליט חזר הביתה, כל הסחים שינו חזרה את התמונות פרופיל בפייסבוק ועוד סממן מובהק של סחיות פסק להיות אקטואלי. במקביל, זליגת האופנה ההיפסטרית למיינסטרים הגיעה לעוד שיא בזכות מותג משקפי שמש כמו "ריי באן" שמייצר דגמים בהשראת האופנה ההיפסטרית, אחרי ששנים היה מזוהה דוקא עם טייסים והם, כידוע, הכי סחים בעולם. בקיצור, ההיפסטר מת, והגדרה חדשה טרם נמצאה. אבל הגדרה על דרך השלילה (בדיוק כמו שהמילה "סחי" נהגתה) בהחלט נמצאה, ועם קצת עזרה תהפוך לאחת המילים של 2012: דושבאג.

אושית הטלויזיה והרשת אליזרין זרוב מגדירה אותו בבלוג שלה כ"התל אביבי הסטראוטיפי. כאילו צעד היישר מתוך מערכון שנכתב על ידי תושב חיפה" ובנענע אופנה נמצאה ההגדרה "הוא לא חייב להיראות כמו ערס כדי להיות אחד: אבל הוא הצרה של כל בחורה. הוא יהיר, שחצן, קמצן ותמיד ינסה לגרום לך להרגיש פחות שווה ממנו. הוא מאוהב בעצמו וחושב שכל העולם סובב סביבו. והוא חי ממש בינינו".

מילולית, דושבאג הוא כלי שמורכב ממיכל גמיש וצינור ומשמשת לשטיפה פנימית של חלקי גוף מוצנעים כמו הנרתיק והמעיים. אבל כאמור המילה דושבאג (מגיעה מארה"ב כמובן, אחרי שיצא גם סרט בשם זה לפני כשנתיים) מתארת בעצם מגה-סחי, והיפסטרים קיצוניים ומעודכנים משתמשים בה גם בעברית כבר כמה חודשים. ניסויים מוכיחים שאחרי שתקראו את זה פתאום תשימו לב שדושבאגים, הם בכל מקום.




אין תגובות:

חפש בבלוג זה